خرید اپل ایدی - خرید گیفت کارت

خرید اپل ایدی فروش اپل ایدی و کلیه آموزش های مرتبط استفاده از اپل ایدی معتبر آمریکا

خرید اپل ایدی - خرید گیفت کارت

خرید اپل ایدی فروش اپل ایدی و کلیه آموزش های مرتبط استفاده از اپل ایدی معتبر آمریکا

خرید گیفت کارت و اپل ایدی معتبر

بایگانی
  • ۱
  • ۰

در این پست میخواهیم برای شما کاربران عزیز اپل کارت نحوه ی انتقال عکس و فیلم و اطلاعات از Android به iOS با Move to iOS را اموزش دهیم که کاربران زیادی با این مشکل مواجه هستد. امیدواریم بتوانید از این اموزش نهایت استفاده را ببرید.

شب گذشته نسخه نهایی و اصلی iOS 9 در دسترس کابران قرار گرفت. در iOS 9 شاهد افزوده شدن امکانات بسیاری هستیم که در این میان امکان انتقال اطلاعات از دیوایس اندرویدی به دیوایس iOS یکی از برترین ویژگیهای آن بود. ما در بررسی تخصصی iOS 9 به این ویژگی اشاره کردیم!

شب گذشته همزمان با عرضه نسخه اصلی iOS 9، اپل اپلیکیشن Move to iOS را نیز در Google Play Store منتشر کرد. این اپلیکیشن تمامی موارد لازم برای اسباب کشی از دیوایس اندرویدی به iOS را فراهم می کند.

به کمک این اپلیکیشن می توانید اطلاعات زیر را به iOS منتقل کنید:

– Contacts
– Message History
– Camera Photos And Videos
– Web Bookmarks
– Mail Accounts
– Calendars

 

کار با این اپلیکیشن بسیار آسان است. برای شروع کار کافیست Move To iOS را اجرا کنید و اطلاعاتی را که قصد انتقال آنها را دارید، انتخاب نمایید. سپس به کمک دیوایس iOS خود و قابلیت موجود در iOS 9 دیوایس اندرویدی که مجهز به Move To iOS می باشد را بیابید و تحت شبکه WiFi خصوصی اطلاعات را منتقل کنید.

توجه داشته باشید که برای انجام این کار باید دیوایس اندوریدی شما دارای Android 4.0 و بالاتر و همچنین دیوایس iOS دارای iOS 9 باشد!

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی اپل کارت 24 تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی